loading...

سایت تفریحی پاپافان

اس ام اس های جدید خنده دار و سرکاری

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
درآمد تضمینی اگه پولی دریافت نکنید با من 0 1033 pdndr
عکس های جدید و بسیار زیبای عاشقانه ی سال 2014 |عکس های ولنتاین 1392 3 4081 windows
عشقولانه ترین داستان به نام شرط عشق 4 4100 khanevadehh
پیشنهاد برای سایت 5 2958 khanevadehh
جوك هاي زيبا و خواندني 3 3016 khanevadehh
اگر هنوز نیمه گمشده خود را پیدا نکرده اید نگران نباشید! 2 2322 khanevadehh
اس ام اس سرکاری ماه رمضان 3 2910 khanevadehh
دانلود آهنگ جدید علیرضا قرایی منش بنام نیستی ببینی 1 1987 khanevadehh
اهنگهای مورد علاقت 8 4367 khanevadehh
اس ام اس پ نه پ 16 7165 khanevadehh
درگیری لفظی امیر تتلو با بهنوش بختیاری بر سر چه بود؟ 2 2441 khanevadehh
جمله جالب و معروف رضا عطاران در مورد زن ها 2 2651 khanevadehh
عکس و والپیپر کیانوش رستمی 6 4177 khanevadehh
فال روزانه یکشنبه 30 فروردین ماه 1394 1 1914 khanevadehh
چگونه می توان شرکت ثبت کرد 2 2430 khanevadehh
تن ماهی را با تخم مرغ نخورید... 2 2231 khanevadehh
دانلود کتاب های درسی از اول ابتدایی تا دانشگاه 3 2607 khanevadehh
عکس هایی از جدیدترین مدل موهای های لایت 1 2093 khanevadehh
ثبت شرکت ها چیست و اینکه چرا شرکت ثبت می کنیم 0 1554 farid332
چه شرکتی ثبت کنیم که بیشترین نفع را از ان ببریم 0 1713 company101
پسرک بازدید : 1747 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (0)

برای دیدن اس ام اس ها به ادامه ی مطلب بروید

عزيزم فكر نكن فراموشت كردم

جات واسه هميشه تو قلبمه.....البته تو قبرستون قلبم

همون گوشه موشه ها یه جايی خاكت كردم

.

.

فداش بشم...

نفسمه ینی...

یه دونس برام...

قربون اون مچ مچ کردنت بره مامی

فقط Pou خودمی

52 سالگیتم مبارک ایشالا عروسیت پسرم:)

.

.

عاشق رو از طرف بنویسی عاشق میشه

.

.

.

.

عــــــــه پس چرا این شد قشاع؟؟؟؟

حالا همینو اگه یه دکتر مهندسی گفته بود درست درمیومدا....

.

.

میدونی بی نمک ترین فرد روی زمین کیه؟ تویی

آخه عسل که نمک نداره

.

.

رویت کنندگان هلال ماه

علت عدم رویت هلال ماه رو در اول ماه مبارک رمضان امسال را

وجود تعداد زیادی کلیپس نورانی در آسمان ایران اعلام نمودند

.

.

دستـــ رو دلم نزار

.

.

.

.

.

که نامحـــرمی :))

.

.

به بعضیا باس گفت

اون موقعی که تو داشتی بره دیپلم حالگیری خودتو میکشتی

ما تو دانشگاه فوق تخصص انتقام گرفتی

.

.

آدمهای خوشبخت دو دسته‌اند:

1- یا توی زندگیشون با تلاش و سختی خوشبخت میشن

2- یا همون اول توی مشهد به دنیا میان

.

.

من دوباره یه چیزی کشف کردم

آدما دودسته ان:

۱-اونا که هنوز خوابن

۲-اونا که هنوز بیدارن

۳-اونایی که تازه بلند شدن

من از بچگی ریاضیم ضعیف بود

.

.

عصر جمعه فقط چرت زدن میچسبه

البته بعد از یه چلو کباب مشتی

دیدم یکم فضا معنوی شده گفتم شادش کنم خخخخ

.

.

به افتخار اونی که اشکمو در آورد! :|

.

.

.

.

.

دوستمو میگم!

.

.

وقتی که از همه جا دلگیر بودم!

اینقدر باهام شوخی کرد که اشکم در امد از خنده! :)

.

.

ﻣﻠّﺖ ﯾﺎﻣُﺪﻟﻦ ﯾﺎ ﻋﮑﺎﺱ ﯾﺎ ﻧﺎﺏ

ﯾﺎ ﺧﺎﺹ ﯾﺎ ﺁﺱ

ﻓﻘﻂ ﺍﯾﻦ ﻭﺳﻂ ﻣﺎ خریــ ــم ﺍﻧﮕﺎﺭ ...

.

.

خدایااااااااااااااااااا اخه چرامــــــــــــــــــن!!!

.

.

.

.

.

اینقدر خوشگلم

.

.

ماه رمضان است دیگر...

.

.

.

.

.

هیچی فقط میخواستم بگم روز ها سپری میشن

البته میخواستم یه چیزی گفته باشم

.

.

ﺭﮊﯾﻢ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﻓﻘﻂ ﺭﻭﺯ ﺍﻭﻟﺶ ﺳﺨﺘﻪ

ﭼﻮﻥ معمولا ﺭﻭﺯ ﺩﻭﻣﯽ ﻧﺪﺍﺭﻩ . . .

.

.

عاقا این دخترایی که ناخن میزارن دهی سانتی

چجوری دس میکنن تو دماغشون؟

زخم نمیشه؟

کثیفم خودتی

پرسیدن عیب نیست

ندانستن عیب است

.

.

پشتِ سر هر مرد موفق هیچ چیزی نیست !!!

.

.

.

.

زرنگ بوده چسبیده به زندگیش

پولاشو جمع کرده زندگیش روبراه شده !!

.

.

برزیل است دیـــگر

گاهی دلش میخواهد هفت تایی شود

.

.

سلامتی رفقام که یک ساعت نباشی و جواب

ندی فکر میکنن مغرور شدی

سلامتی رفقا کع یه روز سر نمیزنم

فکر میکنن بی معرفت شدم

.

.

ﺻﻒ ﻧﻮﻧﻮﺍﻳﻲ ﺑﻮﺩﻡ

ﯾﺎﺭﻭ ﺍﻭﻣﺪ ﮔﻔﺖ : ﺍﻗﺎ ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﺻﻔﻪ ؟

ﻣﻨﻢ ﮔﻔﺘﻢ : ﻧﻪ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﺩﻓﺎﻋﯽ ﺑﺴﺘﯿﻢ ﺷﺎﻃﺮ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﮐﺎﺷﺘﻪ ﺑﺰﻧﻪ

.

.

عاقا خدا بگم چیکارتون کنه!!!

طرف برام کامنت گذاشت به وب منم سر بزن...

منم با سر رفتم توی مانیتور و الانم نصف مانیتور سیاه شده!!!!

درست میشه عایا؟؟؟

.

.

من اگر مربی برزیل بودم میدونستم چکار کنم ...

ولی حالا که من مربی برزیل نیستم ...

.

.

زنها برای عاشق شدن به سه چیز نیاز دارن :

.

.

.

.

1-اعتماد

2 -محبت

3 - عشق و علاقه و صداقت و پول و کیف و کفش و ماشین

.

.

اسم هردویمان را در گینس ثبت میکنند

تو در دروغ گفتن رکورد زدی

من در باور کردن . . .

.

.

من اگه جواب پیام کسی رو نمیدم بخاطر این نیست که مغرورم

بخاطر اینه که اصلا کسی بهم پیام نمیده که من بخوام جوابشو بدم

.

.

میگه دوستت دارم بی آنکه دلیلش رو بدوونم

منم همین طرز فکرو نسبت به باز کردن درِ یخچال دارم

.

.

یه شماره ناشناس اس داده : سلام

منم گفتم: سلام شما؟؟؟

ج داده: منم

کثافت فکر کرده پشت آیفونه اسکل

.

.

زن ایده ال زنی است که:

.

.

.

.

ERROR Page 404 Not Found

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر چه نوع مطالبی در سایت قرار بگیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1699
  • کل نظرات : 487
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 1057
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 340
  • بازدید امروز : 288
  • باردید دیروز : 2,583
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 288
  • بازدید ماه : 50,403
  • بازدید سال : 432,127
  • بازدید کلی : 8,519,980