loading...

سایت تفریحی پاپافان

جوک خنده دار جوک باحال جوک جالب   اس ام اس خنده دار sms joke • دلـــم ڪمے مـــرگ میـخواهـــد . . . الــکی مثــلن من افــسرده ام …

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
درآمد تضمینی اگه پولی دریافت نکنید با من 0 1033 pdndr
عکس های جدید و بسیار زیبای عاشقانه ی سال 2014 |عکس های ولنتاین 1392 3 4080 windows
عشقولانه ترین داستان به نام شرط عشق 4 4100 khanevadehh
پیشنهاد برای سایت 5 2958 khanevadehh
جوك هاي زيبا و خواندني 3 3016 khanevadehh
اگر هنوز نیمه گمشده خود را پیدا نکرده اید نگران نباشید! 2 2322 khanevadehh
اس ام اس سرکاری ماه رمضان 3 2910 khanevadehh
دانلود آهنگ جدید علیرضا قرایی منش بنام نیستی ببینی 1 1987 khanevadehh
اهنگهای مورد علاقت 8 4367 khanevadehh
اس ام اس پ نه پ 16 7165 khanevadehh
درگیری لفظی امیر تتلو با بهنوش بختیاری بر سر چه بود؟ 2 2441 khanevadehh
جمله جالب و معروف رضا عطاران در مورد زن ها 2 2651 khanevadehh
عکس و والپیپر کیانوش رستمی 6 4177 khanevadehh
فال روزانه یکشنبه 30 فروردین ماه 1394 1 1914 khanevadehh
چگونه می توان شرکت ثبت کرد 2 2430 khanevadehh
تن ماهی را با تخم مرغ نخورید... 2 2231 khanevadehh
دانلود کتاب های درسی از اول ابتدایی تا دانشگاه 3 2607 khanevadehh
عکس هایی از جدیدترین مدل موهای های لایت 1 2093 khanevadehh
ثبت شرکت ها چیست و اینکه چرا شرکت ثبت می کنیم 0 1554 farid332
چه شرکتی ثبت کنیم که بیشترین نفع را از ان ببریم 0 1713 company101
پسرک بازدید : 1019 شنبه 02 اسفند 1393 نظرات (0)

جوک خنده دار

جوک باحال

جوک جالب

جوک , جک , جوک خنده دار , جوک خفن

 

اس ام اس خنده دار

sms joke

دلـــم ڪمے مـــرگ میـخواهـــد

.

.

.

الــکی مثــلن من افــسرده ام …

اس ام اس خنده دار

sms joke

زنم زنگ زده داد و فریاد میگه:

خاک تو سرت آشغال مگه من واست چی کم گذاشتم؟

دلت به حال اون طفل معصوممون نسوخت؟

چرا این کارو با من کردی؟

منو میگی ۳تا سکته رو رد کردم بعدش خندید و گفت:

.

.

.

الکی مثلا بهم خیانت کردی…!!

.

.

به خدا یه لحظه فک کردم همه چیرو فهمیده!

اس ام اس خنده دار

sms joke

چقد من خنگم

.

.

.

الکی مثلا من دخترم

اس ام اس خنده دار

sms joke

چطورین ترشیده ها؟

.

.

.

الکیییی مثلا من شوهر دارم

اس ام اس خنده دار

sms joke

اینقد این جکای الکی مثلن رو باب کردین

عشقو تو کافی شاپ با پسر دیدم

برگشته میگه الکی مصلن من دارم بهت خیانت میکنم..!

اس ام اس خنده دار

sms joke

مَـــــن حَـــــرفِ پسرا رو خوب میفهمم

.

.

.

الکـــــۍ مثلا مَـــــن جانور شناسم…!

اس ام اس خنده دار

sms joke

استقلال بهترین تیم آسیاست

.

.

.

الکی مثلا من عقب افتاده ذهنی هستم :))

اس ام اس خنده دار

sms joke

چقدر این الکی مثلا ها زیاد شده؟!!

حالا خوبه یه کاری کردیم ما

سریع خز شد…

.

.

.

الکی مثلا من اولین نفر بودم!!! :|

اس ام اس خنده دار

sms joke

تو کافی شاپ خوش و خرم با نامزدم نشسته بودیم

یهویی یه دختره اومد سمتم گفت:

عشق جدید مبارک …

پست فطرت نامرد …

نامزدم که با گریه رفت دختره اومد گفت:

.

.

الکی مثلا ما زن و شوهریم

.

منم نگاش کردم بعد تا میخورد زدمش، گفتم :

.

.

الکی مثلا شوهرت دست بزن داره :|

اس ام اس خنده دار

sms joke

ﺍﻟﮑﯿﻪ ، ﺍﻟﮑﯿﻪ!!!!

.

.

.

ﺍﻟﮑﯽ ﻣﺜﻼ ﻣﻦ ﺩﺍﺭﻡ ﺍﻟﮏ ﻣﯿﻔﺮﻭﺷﻢ ﺷﻤﺎ ﺑﮕﯿﺪ ﭼﻨﺪﻩ

اینو دیگه نشنیده بودید :)))

اس ام اس خنده دار

sms joke

سلام خوشگلمممممممم

.

.

.

الکی مثلا تو خوشگلی !!!! :)))

اس ام اس خنده دار

sms joke

تنهاکه باشی ، پدر کارخونه دار و خونه ی دراندشت با جکوزی و استخر

نمیتونه تنهاییتو پر کنه!

.

.

.

الکی مثلن من الان با وجود این همه امکانات خیلی تنهام!!!!

اس ام اس خنده دار

sms joke

حاظرم تمام ثروتم رو بدم ولی یه ذره آرامش داشته باشم

.

.

.

الکی مثلا من از اون پولدارای بدون آرامشم

اس ام اس خنده دار

sms joke

قیچی…

پنس…

.

.

.

الکی مثلا من جراحم :)))

اس ام اس خنده دار

sms joke

من عزیز دل کی ام !؟

.

.

.

بگید من

الکی مثلا!!!

ضایع نکنید!!

فامیلا جم شدن دارن نیگا میکنن!!


 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر چه نوع مطالبی در سایت قرار بگیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1699
  • کل نظرات : 487
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 1057
  • آی پی امروز : 309
  • آی پی دیروز : 310
  • بازدید امروز : 1,270
  • باردید دیروز : 1,972
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 11,879
  • بازدید ماه : 48,802
  • بازدید سال : 430,526
  • بازدید کلی : 8,518,379