loading...

سایت تفریحی پاپافان

عکسها و بیوگرافی گلناز خالصی عکسها و بیوگرافی گلناز خالصی عکسها و بیوگرافی گلناز خالصی گلناز خالصی متولد ۱۴ مهر ۱۳۶۵ در تهران، بازیگر است   فارغ التحصیل فوق لیسان

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
درآمد تضمینی اگه پولی دریافت نکنید با من 0 1033 pdndr
عکس های جدید و بسیار زیبای عاشقانه ی سال 2014 |عکس های ولنتاین 1392 3 4080 windows
عشقولانه ترین داستان به نام شرط عشق 4 4100 khanevadehh
پیشنهاد برای سایت 5 2958 khanevadehh
جوك هاي زيبا و خواندني 3 3016 khanevadehh
اگر هنوز نیمه گمشده خود را پیدا نکرده اید نگران نباشید! 2 2322 khanevadehh
اس ام اس سرکاری ماه رمضان 3 2910 khanevadehh
دانلود آهنگ جدید علیرضا قرایی منش بنام نیستی ببینی 1 1987 khanevadehh
اهنگهای مورد علاقت 8 4367 khanevadehh
اس ام اس پ نه پ 16 7165 khanevadehh
درگیری لفظی امیر تتلو با بهنوش بختیاری بر سر چه بود؟ 2 2441 khanevadehh
جمله جالب و معروف رضا عطاران در مورد زن ها 2 2651 khanevadehh
عکس و والپیپر کیانوش رستمی 6 4177 khanevadehh
فال روزانه یکشنبه 30 فروردین ماه 1394 1 1914 khanevadehh
چگونه می توان شرکت ثبت کرد 2 2430 khanevadehh
تن ماهی را با تخم مرغ نخورید... 2 2231 khanevadehh
دانلود کتاب های درسی از اول ابتدایی تا دانشگاه 3 2607 khanevadehh
عکس هایی از جدیدترین مدل موهای های لایت 1 2093 khanevadehh
ثبت شرکت ها چیست و اینکه چرا شرکت ثبت می کنیم 0 1554 farid332
چه شرکتی ثبت کنیم که بیشترین نفع را از ان ببریم 0 1713 company101
پسرک بازدید : 1257 دوشنبه 19 مهر 1395 نظرات (0)

عکسها و بیوگرافی گلناز خالصی

عکسها و بیوگرافی گلناز خالصی

عکسها و بیوگرافی گلناز خالصی

گلناز خالصی


گلناز خالصی متولد ۱۴ مهر ۱۳۶۵ در تهران، بازیگر است

 

فارغ التحصیل فوق لیسانس در رشته پژوهش هنر و دانشجوی دکتری پژوهش هنر از دانشگاه آزاد می باشد، سوابق عالی تحصیلاتی وی باعث شد علاوه بر بازیگری تدریس نیز داشته باشد



گلناز خالصی

مخالفت خانواده

 

پدر و مادرم پزشک هستند

 

درم نه فقط موافق نبود من در عرصه بازیگری فعالیت کنم، بلکه همیشه از بازیگری بد می گفت،  و بیشتر علاقمند بود من درس بخوانم، اما من که شور و عشق بازیگری داشتم به او گفتم که درسم را می خوانم، تدریس هم میکنم، اما مایلم در عرصه بازیگری هم فعالیت داشته باشم، در حال حاض پدر و مادر با کارهایم موافق هستند

 
کلاس بازیگری

 

دوره های بازیگری، فن و بیان و فیلمنامه نویسی را رو زیر نظیر اساتیدی چون فوق مهدی فخیم زاده، دکتر محمد صادقی، ابراهیمی و موحدی  را در آموزشکا هنر و اندیشه گذراند


گلناز خالصی

 شرو ع فعالیت

 

شروع بازیگری او به دعوت استاد بازیگری اش مهدی فخیم زاده برای سریال فوق سری در سال ۱۳۹۳ بود که در نوروز ۹۴ در ۱۳ قسمت از شبکه یک پخش شد

 
هدف

 

من بازیگری را به خاطر شهرت انتخاب نکردم

 

بازیگری یک حس درونی است تا بتوانم با ایفای نقش های مختلف خودم را ظاهر کنم، من دوره کودکی خیلی آرامی داشتم و بچه ای کم حرف بودم، اما از یک سنی به بعد خلق و خویم عوض شد


گلناز خالصی

ازدواج

 

همسرم محمد قندی در رشته اقتصاد درس خوانده و شغل آزاد دارد؛ او شخصیتی برون گرا و نه درون گرا دارد، و همیشه مرا به بازیگری تشویق می کند

 
فیلمشناسی

 

● سریال علمدار

● سریال آدم آهنی

● سریال سایه روشن

● سریال فوق سری

و …



گلناز خالصی

گلناز خالصی

گلناز خالصی

گلناز خالصی

گلناز خالصی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر چه نوع مطالبی در سایت قرار بگیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1699
  • کل نظرات : 487
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 1057
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 340
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 2,583
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 50,141
  • بازدید سال : 431,865
  • بازدید کلی : 8,519,718