loading...

سایت تفریحی پاپافان

    اگه تو روت خندیدم به خاطر این بود که نخواستم تو روت بالا بیارم اینو بفهم ! * * * تو همیشه می گفتی : من یه تار موی تو را به هیچ کس نمی دهم ! این

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
درآمد تضمینی اگه پولی دریافت نکنید با من 0 1035 pdndr
عکس های جدید و بسیار زیبای عاشقانه ی سال 2014 |عکس های ولنتاین 1392 3 4082 windows
عشقولانه ترین داستان به نام شرط عشق 4 4100 khanevadehh
پیشنهاد برای سایت 5 2958 khanevadehh
جوك هاي زيبا و خواندني 3 3016 khanevadehh
اگر هنوز نیمه گمشده خود را پیدا نکرده اید نگران نباشید! 2 2322 khanevadehh
اس ام اس سرکاری ماه رمضان 3 2910 khanevadehh
دانلود آهنگ جدید علیرضا قرایی منش بنام نیستی ببینی 1 1987 khanevadehh
اهنگهای مورد علاقت 8 4367 khanevadehh
اس ام اس پ نه پ 16 7166 khanevadehh
درگیری لفظی امیر تتلو با بهنوش بختیاری بر سر چه بود؟ 2 2441 khanevadehh
جمله جالب و معروف رضا عطاران در مورد زن ها 2 2651 khanevadehh
عکس و والپیپر کیانوش رستمی 6 4177 khanevadehh
فال روزانه یکشنبه 30 فروردین ماه 1394 1 1914 khanevadehh
چگونه می توان شرکت ثبت کرد 2 2430 khanevadehh
تن ماهی را با تخم مرغ نخورید... 2 2231 khanevadehh
دانلود کتاب های درسی از اول ابتدایی تا دانشگاه 3 2607 khanevadehh
عکس هایی از جدیدترین مدل موهای های لایت 1 2093 khanevadehh
ثبت شرکت ها چیست و اینکه چرا شرکت ثبت می کنیم 0 1554 farid332
چه شرکتی ثبت کنیم که بیشترین نفع را از ان ببریم 0 1713 company101
alinonor بازدید : 910 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (1)


اس ام اس

 

 

اگه تو روت خندیدم به خاطر این بود که

نخواستم تو روت بالا بیارم

اینو بفهم !

* * *

تو همیشه می گفتی :

من یه تار موی تو را به هیچ کس نمی دهم !

اینقدر تارهای موی من را به این و آن دادی تا کچل شدم !

حالا برو دست از سر کچلم بردار

 

 

اس ام اس

اگه تو روت خندیدم به خاطر این بود که

نخواستم تو روت بالا بیارم

اینو بفهم !

* * *

تو همیشه می گفتی :

من یه تار موی تو را به هیچ کس نمی دهم !

اینقدر تارهای موی من را به این و آن دادی تا کچل شدم !

حالا برو دست از سر کچلم بردار 

* * *

هرکی ازم سراغت رو می گیره نمی گم وجود نداری

میگم وجودش رو نداشتی …

 

* * *

این روزها اگه کسی گفت : “من عاشقتم”

بپرس : تا ساعت چند ؟

* * *

تازگیا هرکی میگه دوسِت دارم ، خندم میگیره !

بی اراده میگم : تو دیگه چی میخوای ؟

* * *

بعضیها یار نیستن بارن !

وقتی که میرن آدم احساس میکنه سبک شده !

* * *

اس ام اس عاشقانه دلشکسته

اینقدر خودت رو اذیت نکن

اونی که بودنت رو قدر ندونست لایق حضور در فکرتم نیست

* * *

در دسترس بودنت دیگر برایم ارزش ندارد

اکنون نه مشترک هستی نه مورد نظر !

* * *

به جای پاک کردن اشک هایتان

آنهایی که باعث گریه تان می شوند را پاک کنید !

* * *

کاش انسان ها همانقدر که از ارتفاع می ترسیدند

کمی هم از پستی هراس داشتند

* * *

وقتی به یکی زیادی تو زندگیت اهمیت بدی

اهمیتتو تو زندگیش از دست میدی

به همین راحتی …

* * *

مشترک مورد نظرت این روزها کیست که

دیگر در دسترس بودن یا نبودن من برایت مهم نیست ؟

* * *

اس ام اس

حسرت چیزی نیست که من بخورم

حسرت اون چیزیه که به دلت می ذارم …

* * *

دنیا مثل شهربازی شده

جایزه بازی با آدما یه عروسک دیگس !

* * *

 جملات دلشکسته

شاید “تکراری” باشم

اما شک نکن تکرار نمی شم !

* * *

یادت باشه که دل تخته سیاه نیست که

هرکی اومد روش بنویسه و هرکس هم رفت بشه اسمشو پاک کرد

* * *

سنگینی گفته هایم

به سنگینی گوش هایت در

* * *

بعضی آدم ها باید مثل جعبه ی سیگار برچسب هشدار داشته باشن

تا فراموش نکنی که دوست داشتنشون فقط برای تو ضرر داره

* * *

رفتن تو …

پایان من نیست …

آغاز بی لیاقتی توست …

* * *

من به تو می گویم دوستت دارم و تو به همه …

با گِل هم بسته نمی شود ، دهانی که هرز می پرد …

* * *

اس ام اس عاشقانه نیش دار

سرد است اما سرما نمی خورم ، تو نگران نباش

کلاهی که سرم گذاشتی تا گردنم را پوشانده است

* * *

آدم حساب کردن بعضیا

خیانت بـه عالم بشریته !

* * *

دلت را خوش نکن به این “دوستت دارم”ها

تمامشان تاریخ مصرف دارند

* * *

از تنها بودنم راضی نیستم

اما خوشحالم که با خیلی ها نیستم

* * *

سقوط

تاوان پریدن با بعضی هاست …

* * *

اس ام اس کنایه دار

به بعضیا باید گفت :

عزیزم من کارگردان همون فیلمیم که تو داری واسم بازی میکنی

* * *

روزی فکر می کردم هدیه ای هستی از طرف خدا

اما امروز فهمیدم تقاص اشتباهاتم بودی

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط غریبه در تاریخ 1392/11/03 و 0:45 دقیقه ارسال شده است

سلام داش مهدی گل سایت خوبی ساختی دمت گرم شکلکشکلک
پاسخ : Mersi


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر چه نوع مطالبی در سایت قرار بگیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1699
  • کل نظرات : 487
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 1057
  • آی پی امروز : 140
  • آی پی دیروز : 340
  • بازدید امروز : 1,416
  • باردید دیروز : 2,583
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,416
  • بازدید ماه : 51,531
  • بازدید سال : 433,255
  • بازدید کلی : 8,521,108