loading...

سایت تفریحی پاپافان

 اس ام اس عاشقانه سری 13  جدید ترین اسم اس های عاشقانهبهترین پیامک های عاشقانهپیامک های عاشقانه 93 قشنگ ترین متن های عاشقانه     “آرامش” و “صبر”

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
درآمد تضمینی اگه پولی دریافت نکنید با من 0 1035 pdndr
عکس های جدید و بسیار زیبای عاشقانه ی سال 2014 |عکس های ولنتاین 1392 3 4082 windows
عشقولانه ترین داستان به نام شرط عشق 4 4100 khanevadehh
پیشنهاد برای سایت 5 2958 khanevadehh
جوك هاي زيبا و خواندني 3 3016 khanevadehh
اگر هنوز نیمه گمشده خود را پیدا نکرده اید نگران نباشید! 2 2322 khanevadehh
اس ام اس سرکاری ماه رمضان 3 2910 khanevadehh
دانلود آهنگ جدید علیرضا قرایی منش بنام نیستی ببینی 1 1987 khanevadehh
اهنگهای مورد علاقت 8 4367 khanevadehh
اس ام اس پ نه پ 16 7166 khanevadehh
درگیری لفظی امیر تتلو با بهنوش بختیاری بر سر چه بود؟ 2 2441 khanevadehh
جمله جالب و معروف رضا عطاران در مورد زن ها 2 2651 khanevadehh
عکس و والپیپر کیانوش رستمی 6 4177 khanevadehh
فال روزانه یکشنبه 30 فروردین ماه 1394 1 1914 khanevadehh
چگونه می توان شرکت ثبت کرد 2 2430 khanevadehh
تن ماهی را با تخم مرغ نخورید... 2 2231 khanevadehh
دانلود کتاب های درسی از اول ابتدایی تا دانشگاه 3 2607 khanevadehh
عکس هایی از جدیدترین مدل موهای های لایت 1 2093 khanevadehh
ثبت شرکت ها چیست و اینکه چرا شرکت ثبت می کنیم 0 1554 farid332
چه شرکتی ثبت کنیم که بیشترین نفع را از ان ببریم 0 1713 company101
123 بازدید : 1009 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (4)

 اس ام اس عاشقانه سری 13

 جدید ترین اسم اس های عاشقانه
بهترین پیامک های عاشقانه
پیامک های عاشقانه 93
 قشنگ ترین متن های عاشقانه

 

 

“آرامش” و “صبر” رد پای خدا در زندگی ست

آرزو می کنم زندگیت پر از رد پای خدا باشد

اس ام اس عاشقانه سری 13



برای عاشق شدن که

بهانه های ریز و درشت لازم نیست !

برای عاشق شدن کافیست

تو نگاه کنی و من لبخند بزنم

 

ادامه متن های عاشقانه را در ادامه مطلب دنبال کنید....

 

 




اس ام اس عاشقانه سری 13



زیباست وقتی قلبی داری که

صاحبش خودت هستی

اما زیباتر آن است که

همسری داری که قلبش تو هستی



اس ام اس عاشقانه سری 13


هر آدمی تو زندگیش یه بی معرفت داره

که اون بی معرفت

دوست داشتنی ترین آدم روزگاره

به سلامتیه بی معرفت خودم !



اس ام اس عاشقانه سری 13



تو فقط با من باش

من قول میدهم

با خودم هم قطع رابطه کنم !



اس ام اس عاشقانه سری 13



عزیزترین آدما مثل تکه های پازل اند

نباشن هیچ چیز دیگه ای نمیتونه جاشونو پر کنه !



اس ام اس عاشقانه سری 13



از من می پرسی چرا این روزها این قدر آرامم

و من لبخند می زنم

آخر تو بگو مگر

آرامش کنار تو دلیل هم می خواهد ؟!؟!



اس ام اس عاشقانه سری 13



نیلوفرانه دوستت می دارم

من درست مثل خودم

هنوز و همیشه دوستت می دارم !



اس ام اس عاشقانه سری 13



هیچوقت از خدا نخواستم

همه ی دنیا مال من باشه

فقط خواستم اونی که

دنیای منه مال هیچکی نباشه



اس ام اس عاشقانه سری 13



اولین ها همیشه تو ذهن آدم می مونن

سعی کن اولینت ، بهترینت باشه



اس ام اس عاشقانه سری 13



نامت را بر دستانم مینویسم

تا در وقت دعا همیشه اولین آرزویم سعادت تو باشد



اس ام اس عاشقانه سری 13


تا وقتی یاد هم هستیم

خدا تو قصه ها گم نیست

دلامون چشمه ی مهره

حریص خاک و گندم نیست



اس ام اس عاشقانه سری 13



چه کنم تا تو باور کنی که

از یاد بردنت حتی برای ثانیه ای

کار من نیست ؟!؟!؟



اس ام اس عاشقانه سری 13



دلمان کوچک است

ولی آنقدر جا دارد

که برای هر عزیزی که دوستش داریم

نیمکتی بگذاریم برای همیشه ی عمر



اس ام اس عاشقانه سری 13



امتداد فاصله از اعتبار عاطفه نمیکاهد

همیشه هستی … همین حوالی



اس ام اس عاشقانه سری 13


به دلم نشستی ولی دو زانو !

معذب نباش

برو عقب قشنگ تکیه بده

پاهاتم دراز کن

این دل فقط جای توئه



اس ام اس عاشقانه سری 13



زندگی زیباتر می شود به شرطی که

یادمان نرود به اندازه تمام برگ های رقصان پاییز

برای یکدیگر آرزوهای خوب داشته باشیم



اس ام اس عاشقانه سری 13



در من تمام توست

و در تو تمام آنچه دوست میدارم



اس ام اس عاشقانه سری 13


برای من “مهر” در نگاه توست

نه اولین ماه پاییز



اس ام اس عاشقانه سری 13


بوسه هایت را کش بده

من می میرم که این لحظه ها را زندگی کنم



اس ام اس عاشقانه سری 13



کسی آیا می داند ؟؟؟

پس از یاد گرفتن نام تو

پس از “دوستت دارم”

به چه می نازد الفبا ؟؟؟



اس ام اس عاشقانه سری 13


دلمان که با هم باشد

یعنی گور پدر فـــاصـــلــــه ها



اس ام اس عاشقانه سری 13


لبخند تو می فهماند

که چه جای دوست داشتنی

و زیبایی ست دنیا !



اس ام اس عاشقانه سری 13


مهم نیست عمر “کوتاه” باشد یا “بلند”

مهم ، نفس هایی ست که با تو کوتاه

و بی تو بلند کشیده می شود



اس ام اس عاشقانه سری 13


غزل دوست داشتن تو

به بلندای قصیده ی زندگیست

که هر بیتش ، شعر کوتاه من است


 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بانک پرسش و پاسخ در تاریخ 1393/01/20 و 7:20 دقیقه ارسال شده است

سلام
تشکر از حضورتون شما هم وب سایت خوبی دارید.
اما چند نکته
1)این تصویر عاسقانه یه تصویر غیر شرعی و ترویج فرهنگ بی دینی وغیر شرعیه سعی کنیم خدا را در نظر بگیریم و هر کاری رو برای خدا انجام بدیم.
2)در مورد آیت الله جنتی هم مطلبی داشتید ایشون از علمای شیعه و ثابت قدم های انقلاب هستند بنابراین عده ای سعی در تخریب شخصیت این عالم دارند توسط همین لطیفه ها و... بر علیه ایشون امیوارم شما این پست رو حذف کنید و دقت بیشتری داشته باشید.
3)من هم رزبلاگی هستم نمی دونم چرا وب سایت من در قسمت پیوند های دیگر وبلاگ ها قرار نمی گیره یعنی خودم وبلاگ دیگری دارم هر وقت می خوام رزبلاگ رو لینک کنم ذخیره رو می زنم بعد نگاه می کنم ذخیره نشده و حذف شده لطفًا منو راهنمایی کنید چون شما تجربه بیشتری دارید.
یا علی شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط porya در تاریخ 1393/01/20 و 0:51 دقیقه ارسال شده است

سللم برای تبادل بنر رایگان با ما به لینک زیر بروید شکلکشکلک

http://www.badboy-server.r98.ir/page/baner

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1393/01/20 و 0:36 دقیقه ارسال شده است

سلام
وبلاگ بسیار خوبی داری
بهت تبریک میگم
به وبلاگ منم یه سر بزن
Golma.rozblog.com

این نظر توسط robotblog در تاریخ 1393/01/19 و 23:49 دقیقه ارسال شده است

(سیستم ارسال کامنت گروهی)
ارسال ده ها کامنت در دقیقه به صورت اتوماتیک
با سرعت وبلاگتان را به بقیه معرفی کنید!
http://www.robotblog.ir


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر چه نوع مطالبی در سایت قرار بگیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1699
  • کل نظرات : 487
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1057
  • آی پی امروز : 168
  • آی پی دیروز : 340
  • بازدید امروز : 1,763
  • باردید دیروز : 2,583
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,763
  • بازدید ماه : 51,878
  • بازدید سال : 433,602
  • بازدید کلی : 8,521,455