loading...

سایت تفریحی پاپافان

شعر طنز شعر های خنده دار شعر طنز برای پسر های ترشیده پسری با پدرش در رخت خواب درد ودل می کرد با چشمی پر آب گفت :بابا حالم اصلا ً خوب نیست زندگی از بهر من مطلوب نیست گو

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
درآمد تضمینی اگه پولی دریافت نکنید با من 0 1062 pdndr
عکس های جدید و بسیار زیبای عاشقانه ی سال 2014 |عکس های ولنتاین 1392 3 4179 windows
عشقولانه ترین داستان به نام شرط عشق 4 4152 khanevadehh
پیشنهاد برای سایت 5 2997 khanevadehh
جوك هاي زيبا و خواندني 3 3052 khanevadehh
اگر هنوز نیمه گمشده خود را پیدا نکرده اید نگران نباشید! 2 2369 khanevadehh
اس ام اس سرکاری ماه رمضان 3 2948 khanevadehh
دانلود آهنگ جدید علیرضا قرایی منش بنام نیستی ببینی 1 2017 khanevadehh
اهنگهای مورد علاقت 8 4427 khanevadehh
اس ام اس پ نه پ 16 7261 khanevadehh
درگیری لفظی امیر تتلو با بهنوش بختیاری بر سر چه بود؟ 2 2473 khanevadehh
جمله جالب و معروف رضا عطاران در مورد زن ها 2 2680 khanevadehh
عکس و والپیپر کیانوش رستمی 6 4222 khanevadehh
فال روزانه یکشنبه 30 فروردین ماه 1394 1 1941 khanevadehh
چگونه می توان شرکت ثبت کرد 2 2455 khanevadehh
تن ماهی را با تخم مرغ نخورید... 2 2259 khanevadehh
دانلود کتاب های درسی از اول ابتدایی تا دانشگاه 3 2645 khanevadehh
عکس هایی از جدیدترین مدل موهای های لایت 1 2121 khanevadehh
ثبت شرکت ها چیست و اینکه چرا شرکت ثبت می کنیم 0 1576 farid332
چه شرکتی ثبت کنیم که بیشترین نفع را از ان ببریم 0 1734 company101
amir1 بازدید : 1771 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (1)

شعر طنز

شعر های خنده دار

شعر طنز برای پسر های ترشیده

2

پسری با پدرش در رخت خواب
درد ودل می کرد با چشمی پر آب

گفت :بابا حالم اصلا ً خوب نیست
زندگی از بهر من مطلوب نیست

گو چه خاکی را بریزم توی سر
روی دستت باد کردم ای پدر

سن من از 26 افزون شده
دل میان سینه غرق خون شده

هیچکس لیلای این مجنون نشد
همسری از بهر من مفتون نشد

غم میان سینه شد انباشته
بوی ترشی خانه را برداشته

پدرش چون حرف هایش را شنفت
خنده بر لب آمدش آهسته گفت

پسرم بخت تو هم وا می شود
غنچه ی عشقت شکوفا می شود

غصه ها را از وجودت دور کن
این همه دختر یکی را تور کن

گفت آن دم :پدر محبوب من
ای رفیق مهربان و خوب من

گفته ام با دوستانم بارها
من بدم می آید از این کارها

در خیابان یا میان کوچه ها
سر به زیر و چشم پاکم هر کجا

کی نگاهی می کنم بر دختران
مغز خر خوردم مگر چون دیگران؟

غیر از آن روزی که گشتم همسفر
با شهین و مهرخ و ایضاً سحر

با سه تا شان رفته بودیم سینما
بگذریم از ما بقیه ماجرا

یک سری ، بر گل پری عاشق شدم
او خرم کرد، وانگهی فارغ شدم

یک دو ماهی یار من بود و پرید
قلب من از عشق او خیری ندید

آزیتای حاج قلی اصغر شله
یک زمانی عاشقش گشتم بله

بعد اوهم یار من آن یاس بود
دختری زیبا و پر احساس بود

بعد از این احساسی پر ادعا
شد رفیق من کمی هم المیرا

بعد او هم عاشق مینا شدم
بعد مینا عاشق تینا شدم

بعد تینا عاشق سارا شدم
بعد سارا عاشق لعیا شدم

پدرش آمد میان حرف او
گفت ساکت شو دیگر فتنه جو

گرچه من هم در زمان بی زنی
روز و شب بودم به فکر یک زنی

لیک جز آنکه بداری مادری
دل نمی دادم به هر جور دختری

خاک عالم بر سرت، خیلی بدی
واقعا ً که پوز بابا را زدی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط لینک باکس کلوپ 98 در تاریخ 1393/05/29 و 15:31 دقیقه ارسال شده است

سلام
دوست خوبم سایت بسیار خوب و باحالی داری
اگه میخوای بازدیدت از اینی که هست بیشتر بشه و طرفدارای سایتت چند برابر بشه میتونی لینک باکس کلوپـ98ـ رو بزاری تو سایتت و لینکاتو اونجا بفرستی
بازدیدت خیلی سریع چند برابر میشه.
ضرر که نداره. یه بار امتحان کن.مطمئنم خوشت میاد.
Box.Cloop98.ir


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر چه نوع مطالبی در سایت قرار بگیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1699
  • کل نظرات : 487
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 1057
  • آی پی امروز : 184
  • آی پی دیروز : 309
  • بازدید امروز : 326
  • باردید دیروز : 3,666
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 11,046
  • بازدید ماه : 84,548
  • بازدید سال : 543,122
  • بازدید کلی : 8,630,975