loading...

سایت تفریحی پاپافان

اس ام اس سرا اس ام اس های خنده دار اس ام اس های جدید و خنده دار سری 84 من به عملکرد پـدر بـزرگـم معتـرضـم ... !! من واسه ایـن روزای سخـت به عمه های بـیشتـری احـتـیـاج داشتـم :|

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
درآمد تضمینی اگه پولی دریافت نکنید با من 0 1033 pdndr
عکس های جدید و بسیار زیبای عاشقانه ی سال 2014 |عکس های ولنتاین 1392 3 4080 windows
عشقولانه ترین داستان به نام شرط عشق 4 4100 khanevadehh
پیشنهاد برای سایت 5 2958 khanevadehh
جوك هاي زيبا و خواندني 3 3016 khanevadehh
اگر هنوز نیمه گمشده خود را پیدا نکرده اید نگران نباشید! 2 2322 khanevadehh
اس ام اس سرکاری ماه رمضان 3 2910 khanevadehh
دانلود آهنگ جدید علیرضا قرایی منش بنام نیستی ببینی 1 1987 khanevadehh
اهنگهای مورد علاقت 8 4367 khanevadehh
اس ام اس پ نه پ 16 7165 khanevadehh
درگیری لفظی امیر تتلو با بهنوش بختیاری بر سر چه بود؟ 2 2441 khanevadehh
جمله جالب و معروف رضا عطاران در مورد زن ها 2 2651 khanevadehh
عکس و والپیپر کیانوش رستمی 6 4177 khanevadehh
فال روزانه یکشنبه 30 فروردین ماه 1394 1 1914 khanevadehh
چگونه می توان شرکت ثبت کرد 2 2430 khanevadehh
تن ماهی را با تخم مرغ نخورید... 2 2231 khanevadehh
دانلود کتاب های درسی از اول ابتدایی تا دانشگاه 3 2607 khanevadehh
عکس هایی از جدیدترین مدل موهای های لایت 1 2093 khanevadehh
ثبت شرکت ها چیست و اینکه چرا شرکت ثبت می کنیم 0 1554 farid332
چه شرکتی ثبت کنیم که بیشترین نفع را از ان ببریم 0 1713 company101
پسرک بازدید : 2383 یکشنبه 05 بهمن 1393 نظرات (0)

اس ام اس سرا

اس ام اس های خنده دار

اس ام اس های جدید و خنده دار سری 84

2

من به عملکرد پـدر بـزرگـم معتـرضـم ... !!

من واسه ایـن روزای سخـت به عمه های بـیشتـری احـتـیـاج داشتـم :|

.

.

دختره تو اتوبوس از ایستگاه اول تا اخر دستش تو دماغشه

1ساعت بهش زل زدم بلكه خجالت بكشه

برگشته به من ميگه آقا مزاحم نشو من نامزد دارم

.

.

دختره عکسشو گذاشته . . .

رفیقش کامنت گذاشته خوشگله ، اینم زده چشات خوشگل میبینه . . .

بعد من زیرش کامنت گذاشتم: آره بنظر منم مشکل از چشاشه . . .

بعد از چند ثانیه Block شدم

.

.

اس ام اس ویلیامز داور بازی ایران و عراق دقایقی پیش به همسرش:

آب دستته بزار زمین برو فیس بوکم رو غیر فعال کن

:|

.

.

از یه جایی به بعد میری جلوی آینه میزنی روی شونه های خودت و میگی

ایشالله از ترم بعد :|

.

.

از زمستون خواهشمندم :

این قد ادای تابستون رو در نیاره!

خودت باش عزیزم ...

.

.

واسه یه ایرانی هیچ لذتی بالاتر از این نیست

که دوتا تیکه از سرعت گیر کنده شده باشه

و آدم بتونه دو تا چرخ ماشینشو از اونجا رد کنه!

.

.

ﻣﻌﺎﻭﻥ ﺭﺋﯿﺲ ﺟﻤﻬﻮﺭ ﺩﺭ ﻧﺸﺴﺖ ﺧﺒﺮﯼ ﺧﻮﺩ ﭘﯿﺮﺍﻣﻮﻥ عیدی کارمندان ﮔﻔﺖ :

«‏ﮐﺎﺭﻣﻨﺪﻫﺎ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪﻥ، ﺑﭽﻪ ﮐﻪ ﻧﯿﺴﺘﻦ عیدی بخوان»

.

.

پسره استاتوس گذاشته:

یه مخاطب خاصم نداریم بهش خیانت کنیم!!!

خب عزیزمن خدا خرو میشناخته که بهش شاخ نداده دیگه...

.

.

ﭘﺴﺮﻩ هشت سالشه پست ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ :

ﺁﯾﻔﻮﻥ شش رﻭ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﻡ خم میشه!

ﻣﻦ ﻫﻢ ﺳﻦ اون ﺑﻮﺩﻡ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﯾﻪ ﭘﺎﮎ ﮐﻦ ﻭﺍﺳﻢ ﺧﺮﯾﺪ

ﺑﻮﯼ ﺗﻮﺕ ﻓﺮﻧﮕﯽ ﻣﯿﺪﺍﺩ ﺍﺯ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﯽ ﺧﻮﺭﺩﻣﺶ

.

.

امروز داشتم پولامو واسه ولنتاین میشمردم

جمعا شد سه هزار و چهارصد و پنجاه تومان :|

خوب که دارم فک میکنم میبینم چقد ازش بدم میاد

اصن معلومه داره بهم خیانت میکنه

.

.

پسره پست گذاشته بود:

دختری که دوس پسرشو تیغ میزنه دختر نیست ژیلته!!!

یه دخترم زیرش کامنت داده بود

پسری که میشه تیغش زد پسر نیس موی زائده!!!!

.

.

از بس این خانوما عمل زیبایی بینی و گونه و لب و … انجام دادن

هر چی مامان تو خیابون میبینیم مثل سیندرلا ست

تنها مشکل اینه که بچه ها عین سمندون میمونن !

.

.

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺗﻮ ﺻــﻒِ عابر بانک ﺩﺧﺘﺮﻩ برگشت بم ﮔﻔﺖ :

ﺍﯾـــــــــــﺸﺷﺶ ﮔﻮﺳﻔﻨﺪﺍﺷﻮﻥ ﺭﻭ ﻓﺮﻭﺧﺘﻦ ﺍﺯ ﺩﻩ ﺍﻭﻣـﺪﻥ

منم ﮔﻔتم :

ﺍﺯ ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ ﺑﺎﺑﺎﺕ ﺍﻭﻣﺪ ﺷﻬـــﺮ ، ﮔﻠﻪ ﺑﯽ ﭼﻮﭘﻮﻥ ﺷﺪ

ﻣﺎ ﻫﻢ ﻓﺮﻭﺧـﺘﯿﻢ ﺍﻭﻣﺪﯾﻢ !

.

.

این جامعه شناسا اگه یه روز رو به متروگردی بپردازن

فرهنگ مردمو با پوست و استخون لمس می کنن

و دیگه نمی گن کامنتای پیج مسی نشانگر فرهنگ ما نیست!

.

.

اگه دیدید یه مرد سینشو سپر کرده....

سرشوبالا گرفته......

زبونشودراورده...

نگران نشید اتفاق مهمی نیفتاده..

داره زیپ شلوارشومیکشه بالا!!!!

.

.

وفا داری خوبه هاااا

اما لامصب تنوع یه چیزه دیگس!

.

.

ﻣﺤﺘﻮﯾﺎﺕ ﻣﻐﺰ ﺩﺧﺘﺮﺍ

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ﺟﻮﻥ ﻣﻦ ﺑﺮﺍ ﭼﯽ ﺍﻭﻣﺪﯼ ﭘﺎﯾﯿﻦ؟

ﻣﮕﻪ ﻣﻐﺰ ﺩﺍﺭﻥ ﮐﻪ ﻣﺤﺘﻮﯾﺎﺕ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ؟؟ !

.

.

خب تیم ملی که برگشتنی شد . . .

منم فردا میام از استرالیا , هرکی سوغاتی میخواد بگه :))

.

.

سینمای ایران اینقدر کمبود بازیگر داره که از وقتی حمیده خیرآبادی فوت کرده

همه نقش های پیرزن رو میدن به اکبر عبدی

.

.

شانســــو میبینــــی؟؟؟؟

تو بچگـی با 100 تا دختــر بازی کــردم

الان آدرس هیچکدومشـونو ندارم ...

حالا یبارم بچگیام خونه همسایمون تو خودم جیش کردم

الان دخترشون شــده همکلاســـیم تو دانشگاه !!!

.

.

تا حالا تـُخــم مــــُرغ کوبیــدی به دیــــــوار؟؟!!

اونجوری پــخـــش و پـــَلاتم . . .

.

.

پسر داییم رو (۶سالشه) بردمش مسجد

وقتی نماز تموم شد

دست بغل دستیشو گرفت و جای اینکه بگه خدا قبول کنه گفت :

" لایک برادر لایک "

.

.

تو کلاسه ما هرکی بالای ده شه بش میگیم خرخون

تو کلاسه شما چطور؟؟

.

.

آقا ميگن قبل پنالتي که نکونام داشته با داور حرف ميزده ميگه

ميشه ما جاي پنالتي کرنر بزنيم

.

.

ﻫﯿﭽﮑﺲ ﺗﻨﻬﺎ ﺗﺮ ﺍﺯ ﺷﺒﮑﻪ ﭼﻬﺎﺭ ﻭ ﭼﺮﺍﻍ ﺯﺭﺩ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯾﯽ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ ﻭ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺍﮐﺴﭙﻠﻮﺭﺭ ﻧﯿﺴﺖ !

.

.

: بلاخره حکم فیفا صادر شد

.

.

.

.

.

.

.

.

.

گشنیز

.

.

بابام با ماشین تصادف کرده زنگ زده به من میگه بیشعور عوضی…..

میگم چی شده؟

میگه تصادف کردم!

میگم چرا به من فحش میدی؟

میگه وقتی تصادف کردم داشتم به آینده نامعلوم تو فکر میکردم!!

.

.

آيا از چربیهای اضافه خود خسته شده ايد؟!

آیا از کوتاهی قد خود خسته شده اید؟!

آیا از ریزش موهایتان خسته شده اید؟! ⊙_๏

خسته نباشي کوتوله ی کچل چاق خدا قوت....

.

.

با اونایی که ” دستشون به دهنشون نمیرسه ” درست حرف بزن!!

ممکنه دستشون به دهن تو برسه !!

.

.

ﺩﻗﺖ ﮐﺮﺩﯾﺪ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺮﯾﺪ ﺧﺮﯾﺪ

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ﺍﻣﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺮﻣﯿﮕﺮﺩﯾﺪ ﺧﺮ ﻧﯿﺴﺘﯿﺪ؟

ﻧﻪ خدایی دﻗﺖ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﯾﺪ؟(:

من باید فرار مغزها میکردم!

.

.

اگر از ابتدای زندگی بشر viber وجود داشت...

الان کُلنگ هم اختراع نشده بود!

.

.

با نون بخور سیر شی

دیالوگ مادر ها هنگام خوردن سیب زمینی سرخ کرده^_^

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر چه نوع مطالبی در سایت قرار بگیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1699
  • کل نظرات : 487
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 1057
  • آی پی امروز : 323
  • آی پی دیروز : 310
  • بازدید امروز : 1,546
  • باردید دیروز : 1,972
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 12,155
  • بازدید ماه : 49,078
  • بازدید سال : 430,802
  • بازدید کلی : 8,518,655