loading...

سایت تفریحی پاپافان

محمد حسین جعفری: هیوندای از این پس محصولات لوکس خود را در قالب برند جنسیس عرضه خواهد کرد و دیگر شاهد هیوندای جنسیس و سنتنیال نخواهیم بود. غول خودروسازی کره از اولین محصول خود با برند جنسیس رونمایی

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
درآمد تضمینی اگه پولی دریافت نکنید با من 0 1033 pdndr
عکس های جدید و بسیار زیبای عاشقانه ی سال 2014 |عکس های ولنتاین 1392 3 4080 windows
عشقولانه ترین داستان به نام شرط عشق 4 4100 khanevadehh
پیشنهاد برای سایت 5 2958 khanevadehh
جوك هاي زيبا و خواندني 3 3016 khanevadehh
اگر هنوز نیمه گمشده خود را پیدا نکرده اید نگران نباشید! 2 2322 khanevadehh
اس ام اس سرکاری ماه رمضان 3 2910 khanevadehh
دانلود آهنگ جدید علیرضا قرایی منش بنام نیستی ببینی 1 1987 khanevadehh
اهنگهای مورد علاقت 8 4367 khanevadehh
اس ام اس پ نه پ 16 7165 khanevadehh
درگیری لفظی امیر تتلو با بهنوش بختیاری بر سر چه بود؟ 2 2441 khanevadehh
جمله جالب و معروف رضا عطاران در مورد زن ها 2 2651 khanevadehh
عکس و والپیپر کیانوش رستمی 6 4177 khanevadehh
فال روزانه یکشنبه 30 فروردین ماه 1394 1 1914 khanevadehh
چگونه می توان شرکت ثبت کرد 2 2430 khanevadehh
تن ماهی را با تخم مرغ نخورید... 2 2231 khanevadehh
دانلود کتاب های درسی از اول ابتدایی تا دانشگاه 3 2607 khanevadehh
عکس هایی از جدیدترین مدل موهای های لایت 1 2093 khanevadehh
ثبت شرکت ها چیست و اینکه چرا شرکت ثبت می کنیم 0 1554 farid332
چه شرکتی ثبت کنیم که بیشترین نفع را از ان ببریم 0 1713 company101
پسرک بازدید : 1106 دوشنبه 23 آذر 1394 نظرات (2)

محمد حسین جعفری: هیوندای از این پس محصولات لوکس خود را در قالب برند جنسیس عرضه خواهد کرد و دیگر شاهد هیوندای جنسیس و سنتنیال نخواهیم بود. غول خودروسازی کره از اولین محصول خود با برند جنسیس رونمایی کرده است.

جنسیس از لوکس‌ترین خودروی خود با نام جی ۹۰ رونمایی کرد

هیوندای برای رقابت با برند‌های لوکس بازار خودرو اعم از لکسوس، آکورا، اینفینیتی، مرسدس بنز، بی‌ام‌و، آئودی، کادیلاک و لینکلن، تصمیم بر استفاده از نام محبوب جنسیس گرفت و آن را به برندی مستقل و لوکس تبدیل کرد. بدین ترتیب دیگر شاهد ارائه خودروهای هیوندای جنسیس و سنتنیال نخواهیم بود و خودروهای مذکور تحت برند جنسیس و با کد G عرضه خواهند شد. اکنون اولین و لوکس‌ترین خودروی جنسیس با نام G90 معرفی شده است؛ این خودرو جانشین سنتنیال خواهد بود.
 

جنسیس از لوکس‌ترین خودروی خود با نام جی ۹۰ رونمایی کرد

جی ۹۰ اولین محصولی است که از زبان طراحی جدید جنسیس با نام وقار قهرمانانه (Athletic Elegance) بهره می‌برد. این زبان طراحی زیر نظر پیتر شرایر توسعه‌ داده شده است و برخطوط عضلانی و قدرتمند بدنه تاکید دارد. جلو پنجره‌ی شش وجهی به عنوان المان اصلی محصولات هیوندای در کنار چراغ‌های جلوی کاملا پخته و لوگوی‌ جدید جنسیس چهره‌ی اصلی جی ۹۰ را در بخش جلویی خودرو تشکیل می‌دهند.
 

جنسیس از لوکس‌ترین خودروی خود با نام جی ۹۰ رونمایی کرد

پلتفرم به کار رفته در جی ۹۰ همان نمونه‌ی به کار رفته در هیوندای جنسیس ۲۰۱۵ (هیوندای جنسیس با نام جنسیس جی ۸۰ سال آینده معرفی خواهد شد) است که مقداری کشیده‌تر شده است. جی ۹۰ به صورت پیش‌فرض با سیستم انتقال نیرو به چرخ‌های عقب عرضه می‌شود. اما در صورت نیاز مشتریان می‌توانند با پرداخت هزینه‌ی بیشتر از سیستم چهارچرخ محرک مخصوص جنسیس با نام تجاری H-TRAC بهره ببرند. جنسیس در خودروهای خود از سیستم تعلیق جدیدی با نام سیستم تعلیق انطباق‌پذیر (Genesis Adaptive Control Suspension) استفاده می‌کند تا سواری نرم و راحت در کنار قابلیت‌های بالای دینامیکی تضمین شود. جعبه‌ دنده‌ی هشت سرعته نیز به صورت استاندارد وظیفه‌ی انتقال نیرو را بر عهده خواهد داشت.
 

جنسیس از لوکس‌ترین خودروی خود با نام جی ۹۰ رونمایی کرد

همانطور که انتظار می‌رفت، جنسیس جی ۹۰ اولین خودرویی خواهد بود که از پیشرانه‌ی جدید ۶ سیلندر ۳.۳ لیتری به همراه توربوشارژرهای دوقلو بهره می‌برد. این پیشرانه توانایی تولید ۲۶۸ اسب بخار را در کنار ۳۷۶ پوند فوت گشتاور را دارد که بدین ترتیب به جی ۹۰ قابلیت رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در مدت زمان ۶.۲ ثانیه می‌دهد. پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری به قدرت ۲۲۸ اسب بخار در کنار نمونه‌ی هشت سیلندر ۵ لیتری به قدرت ۳۰۷ اسب بخار، دیگر گزینه‌های قابل سفارش هستند. نمونه‌ی مجهز به پیشرانه‌ی هشت سیلندر سریع‌ترین مدل موجود است که تنها در مدت زمان ۵.۷ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

جی ۹۰ سدانی عظیم و سنگین وزن است. این خودرو در سبک‌ترین نمونه‌ی خود وزنی معادل ۲۴۲۰ کیلوگرم دارد که در سنگین‌ترین مدل به ۲۵۹۵ کیلوگرم می‌رسد. این در حالی است که بی‌ام‌و سری هفت در مدل مخصوص خود با فاصله‌ی بین دو محور بیشتر، وزنی برابر با ۱۹۱۶ کیلوگرم دارد.
 

جنسیس از لوکس‌ترین خودروی خود با نام جی ۹۰ رونمایی کرد

در داخل کابین جی ۹۰، جنسیس سنگ تمام گذاشته است و شاهد استفاده از مرغوب‌ترین چرم‌ ایتالیا در کنار چوب‌ واقعی هستید. صندلی‌های این خودرو قابلیت تنظیم در ۲۲ جهت مختلف را دارند. نمایشگر ۱۲.۳ اینچی، دوربین دید اطراف خودرو و سیستم صوتی فوق‌العاده‌ی لکسیکن تنها بخشی از امکانات رفاهی جی ۹۰ هستند. جنسیس در لوکس‌ترین خودروی خود از سیستم تهویه‌ی خودکار سه گانه استفاده کرده است. هم‌چنین سرنشینان در هر مکانی از خودرو می‌توانند به شارژ گوشی‌های خود توسط سیستم شارژ بی‌سیم بپردازند.
 

جنسیس از لوکس‌ترین خودروی خود با نام جی ۹۰ رونمایی کرد

در بخش‌ سیستم‌های ایمنی و کنترل همانطور که انتظار می‌رفت جی ۹۰ از جدیدترین تکنولوژی های موجود بهره می‌برد. کروز کنترل تطبیق‌پذیر همراه با سیستم کنترل لاین هوشمند، ترمز اضطراری با قابلیت شناسایی افراد پیاده‌رو، سیستم اخطار نقاط کور و بررسی توجه راننده به جاده، تعدادی از سیستم‌های موجود در جی ۹۰ است. در بعضی از بازار‌ها نیز می‌توان نمونه‌ی نیمه خودکار خودرو را نیز تهیه کرد. جنسیس جی ۹۰ خود را برای رقابت در یکی از سخت‌ترین رده‌های بازار و رقبایی هم‌چون بی‌ام‌و سری هفت، مرسدس بنز اس کلاس، آئودی اِی ۸، لکسوس ال‌اس و لینکلن کانتیننتال آماده می‌کند.
 

جنسیس از لوکس‌ترین خودروی خود با نام جی ۹۰ رونمایی کرد


جنسیس پیش تر وعده‌ی عرضه ی ۶ خودرو را با همین برند تا پایان دهه داده است که علاوه بر جی‌۹۰، جی ۸۰ که جایگزین هیوندای جنسیس فعلی خواهد شد، سدان سایز کامپکت، دو خودروی شاسی بلند فول سایز و سایز متوسط و در نهایت نیز نمونه‌ی دو درب کوپه معرفی خواهند شد.

برچسب ها هیوندای , جنسیس ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پی سی پاپ آپ در تاریخ 1394/10/06 و 12:17 دقیقه ارسال شده است

با سلام
اگه ميخواهيد از وب سايت خود از طريق پاپ آپ کسب درآمد کنيد ميتوانيد از سامانه پي سي پاپ آپ استفاده نماييد.

این نظر توسط پریوش در تاریخ 1394/09/23 و 10:51 دقیقه ارسال شده است

خوب یه سری هم به من بزن، خوشحال میشم.. http://megalink.ir/


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر چه نوع مطالبی در سایت قرار بگیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1699
  • کل نظرات : 487
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 1057
  • آی پی امروز : 320
  • آی پی دیروز : 310
  • بازدید امروز : 1,502
  • باردید دیروز : 1,972
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 12,111
  • بازدید ماه : 49,034
  • بازدید سال : 430,758
  • بازدید کلی : 8,518,611