loading...

سایت تفریحی پاپافان

اس ام اس سرا اس ام اس های خنده دار اس ام اس های جدید و خنده دار سری67 همه مون تو بچگی رفتیم جلو پنکه گفتیم آآآآآآآآآآآ ولی فقط شهرام شکوهی ازش پول درآورد!!! . . سه

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
درآمد تضمینی اگه پولی دریافت نکنید با من 0 1033 pdndr
عکس های جدید و بسیار زیبای عاشقانه ی سال 2014 |عکس های ولنتاین 1392 3 4081 windows
عشقولانه ترین داستان به نام شرط عشق 4 4100 khanevadehh
پیشنهاد برای سایت 5 2958 khanevadehh
جوك هاي زيبا و خواندني 3 3016 khanevadehh
اگر هنوز نیمه گمشده خود را پیدا نکرده اید نگران نباشید! 2 2322 khanevadehh
اس ام اس سرکاری ماه رمضان 3 2910 khanevadehh
دانلود آهنگ جدید علیرضا قرایی منش بنام نیستی ببینی 1 1987 khanevadehh
اهنگهای مورد علاقت 8 4367 khanevadehh
اس ام اس پ نه پ 16 7166 khanevadehh
درگیری لفظی امیر تتلو با بهنوش بختیاری بر سر چه بود؟ 2 2441 khanevadehh
جمله جالب و معروف رضا عطاران در مورد زن ها 2 2651 khanevadehh
عکس و والپیپر کیانوش رستمی 6 4177 khanevadehh
فال روزانه یکشنبه 30 فروردین ماه 1394 1 1914 khanevadehh
چگونه می توان شرکت ثبت کرد 2 2430 khanevadehh
تن ماهی را با تخم مرغ نخورید... 2 2231 khanevadehh
دانلود کتاب های درسی از اول ابتدایی تا دانشگاه 3 2607 khanevadehh
عکس هایی از جدیدترین مدل موهای های لایت 1 2093 khanevadehh
ثبت شرکت ها چیست و اینکه چرا شرکت ثبت می کنیم 0 1554 farid332
چه شرکتی ثبت کنیم که بیشترین نفع را از ان ببریم 0 1713 company101
پسرک بازدید : 1566 یکشنبه 02 آذر 1393 نظرات (0)

اس ام اس سرا

اس ام اس های خنده دار

اس ام اس های جدید و خنده دار سری67

2

همه مون تو بچگی رفتیم جلو پنکه گفتیم آآآآآآآآآآآ

ولی فقط شهرام شکوهی ازش پول درآورد!!!

.

.

سه تا از شایع ترین دلایل چاقی بین ایرانی ها

بخـور حیفـه

بخـور مفتـه

بخـور نــذره

.

.

بعضیا یه جوری می گن چرا امروز سرحال نیستی

که انگار تا دیروز تو برنامه صبح بخیر ایران

جلوی صف وایمیستادم نرمش می کردم !!

.

.

احساس میکنم به اونایی که گفتم

"بیخیال داش... درست میشه "

ولی درست نشده یک کتک مفصل بدهکارم :)

.

.

هر وقت رابطمون با آمریکا خوب شد،

می خوام یه دیزی فروشی بزنم اسمشو بذارم

واشینگتن دی زی

.

.

خودکشی مال خارجیاست

ما یه نون و ماستم بخوریم سرطان میگیریم میمیریم

.

.

چند وقته که دیگه احساس خوشگلی نمیکنم

.

.

.

.

.

.

انگار دیگه برام عادی شده :))))

.

.

یکی از سرگرمی های من اینه که

به بچه های کوچیک فامیل

که میان خونمون بگم:

مامانت رفت خونشون!!!

ولت کردن!!!

بعد گریه کردنشو نگاه کنم :)

هر چی میگی خودتی!

.

.

من بالاخره فهمیدم چرا تنهـــــــــــام

خب هرکس من رو میبینه

میگه این خشگله عمرا با من دوست بشه

.

.

توجه کردین یادگاری های روی دیوار و صندلی کلاس های دانشگاه

اموزنده تر از حرف های استاده؟

.

.

پول برق ندادیم,اومدن گاز رو قطع کردن,میگم چرا گاز رو قطع میکنی؟

میگه کمرم درد میکنه نمیتونم از تیر برم بالا!!! :|

.

.

میگن "مهدىِ اخوانِ ثالث" يه داداش هم داشت كه اسمش "بيمه ى شخصِ ثالث" بود

.

.

يه شارژ ايرانسل بخريد؛ بعد رمزشو بفرستيد واسه من!!!

امشب خبر خوبی ميشنوی |:

منم اول باورم نشد...

خيلی عجيبه؛ حتماً امتحان کنيد!!!

ترجيحاً 5 تومنی باشه!

مچکر!  :)

.

.

 

ظرفيت داداشيا، آبجيا تموم شده...

زدن تو کار مامان ، بابا!!!

.

.

دیشب از بابام پرسیدم چرا با شوهر خاله هام ( باجناقاش ) اینقد مشکل داری؟

گفت ببین پسرم باجناق مثل درخته کنار توالت میمونه

نه میشه از میوه اش استفاده کرد ونه از سایه اش!

خدا وکیلی تا به حال اینطوری قانع نشده بودم

( اگه کسی سوالی داره که قانع نمیشه..بگه به بابام بگم روشنش کنه)

.

.

به بعضیا باس گفت، عزیزم با من قهر نکن من منتتو نمیکشم

من بخوام بند کفشمم ببندم دولا نمیشم پامو میارم بالا!!!

.

.

خیلی دوس دارم موقع دعوا به طرفم بگم:

بی خرد فرو مایه!

ولی همیشه هول میشم فحش بـــــــوق میدم :|

.

.

مادر بزرگم 200 سالشه بهش میگم بعد از این همه سال چه آرزویی داری

میگه هیچی ننه فقط یه 6 سال بیشتر عمر کنم بعد بشم عشق جوونا

من :*_*

مادر بزرگم D;

ایران خودرو^o^

.

.

چس چیست؟

.

.

.

.

.

.

اینقدر منحرف نباش چس همون شطرنجه

.

.

ﻣﻠﺘﻲ ﻫﺴﺘﻴﻢ ﻛﻪ اﮔﻪ داﺧﻞ ﻳﻪ ﺟﺰﻳﺮه ﺗﻨﻬﺎ زﻧﺪﮔﻲ ﻛﻨﻴﻢ ﺑﺎز ﮔﻮﺷﻴﻤﻮن ﭘﺴﻮرد داره

.

.

بوی دود می اید.....

به گمانم جماعتی پای دنیای مجازی میسوزانند " عمر خویش را "

.

.

.

.

.

.

.

.

.

نه نه

ادامه بدید

دسته قابلمه بود !!!

.

.

دختره داشت اخبار مذاکرات رو میدید

مامانش میگه دخترم چه خبر ؟

دختره میگه هیچی

اشتون همون کت قبلی تنشه

کفشاشم خیلی زشته … :|

.

.

شما هم مثل من قبل از شروع امتحان فکر ميکنيد همه چي يادتون رفته؟

بعد که ميريد سر جلسه مبينيد :

.

.

.

.

.

.

.

نه بااااباااا واقعا همه چي يادتون رفته ^_^

.

.

رفیقم میگه بیا بریم برف بازی..بهش میگم مگه برف اومده؟

میگه نه..سرد باشه کافیه..مگه بچه بودیم خاله بازی میکردیم خودِ خاله هم بود؟!

تا حالا اینجوری قانع نشده بودم..الانم داریم برف بازی میکنیم!!!!!!!!!

.

.

ﻫﺎﯾﺪﻩ ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞِ ﺩﺍﺭﺍ ﺑﻮﺩﻥِ ﮐﻤﺮِ ﻗﻄﻮﺭ

ﺑﺎ ﺑﺸﮑﻦ ﺯﺩﻥ ﻣﺸﺨﺺ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﺁﻫﻨﮓ ﻏﻤﮕﯿﻨﻪ ﯾﺎ ﺷﺎﺩ

.

.

ﯾﻪ ﻣﻮﻗﻌﻪ ﻫﺎﯼ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﻢ

ﭼﺮﺍ ﮐﺴﯽ ﺣﺎﻟﻤﻮ ﻧﻤﯿﭙﺮﺳﻪ

ﺑﻌﺪ ﯾﺎﺩﻡ ﻣﯿﻮﻓﺘﻪ ﺣﺘﻤﺎ ﮐﺎﺭﺷﻮﻥ ﮔﯿﺮ ﻧﯿﺴﺖ !

ﺑﻌﺪﺵ ﮐﻠﯽ ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﻣﯿﺸﻢ

.

.

نتیجه دربی کدام گزینه میشود؟

1-باخت استقلال

2-برد  پرسپولیس

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر چه نوع مطالبی در سایت قرار بگیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1699
  • کل نظرات : 487
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 1057
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 340
  • بازدید امروز : 775
  • باردید دیروز : 2,583
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 775
  • بازدید ماه : 50,890
  • بازدید سال : 432,614
  • بازدید کلی : 8,520,467