loading...

سایت تفریحی پاپافان

این روزا عیدی فامیلای ماهم سوتی نمیدن بیایم اینجا بنویسیم بخندیم... فک و فامیله ما داریم اصن وضیه . . به هیولای داداشم میگم بزرگترین ارزوت چیه؟ میگه تو ازدواج کنی و منم

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
درآمد تضمینی اگه پولی دریافت نکنید با من 0 1035 pdndr
عکس های جدید و بسیار زیبای عاشقانه ی سال 2014 |عکس های ولنتاین 1392 3 4082 windows
عشقولانه ترین داستان به نام شرط عشق 4 4100 khanevadehh
پیشنهاد برای سایت 5 2958 khanevadehh
جوك هاي زيبا و خواندني 3 3016 khanevadehh
اگر هنوز نیمه گمشده خود را پیدا نکرده اید نگران نباشید! 2 2322 khanevadehh
اس ام اس سرکاری ماه رمضان 3 2910 khanevadehh
دانلود آهنگ جدید علیرضا قرایی منش بنام نیستی ببینی 1 1987 khanevadehh
اهنگهای مورد علاقت 8 4367 khanevadehh
اس ام اس پ نه پ 16 7166 khanevadehh
درگیری لفظی امیر تتلو با بهنوش بختیاری بر سر چه بود؟ 2 2441 khanevadehh
جمله جالب و معروف رضا عطاران در مورد زن ها 2 2651 khanevadehh
عکس و والپیپر کیانوش رستمی 6 4177 khanevadehh
فال روزانه یکشنبه 30 فروردین ماه 1394 1 1914 khanevadehh
چگونه می توان شرکت ثبت کرد 2 2430 khanevadehh
تن ماهی را با تخم مرغ نخورید... 2 2231 khanevadehh
دانلود کتاب های درسی از اول ابتدایی تا دانشگاه 3 2607 khanevadehh
عکس هایی از جدیدترین مدل موهای های لایت 1 2093 khanevadehh
ثبت شرکت ها چیست و اینکه چرا شرکت ثبت می کنیم 0 1554 farid332
چه شرکتی ثبت کنیم که بیشترین نفع را از ان ببریم 0 1713 company101
پسرک بازدید : 1006 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

2

این روزا عیدی فامیلای ماهم سوتی نمیدن بیایم اینجا بنویسیم بخندیم...

فک و فامیله ما داریم

اصن وضیه

.

.

به هیولای داداشم میگم بزرگترین ارزوت چیه؟

میگه تو ازدواج کنی و منم ابروتو جلو خانوادشون ببرم

دعواتون بگیره و طلاق بگیرین... فک وفامیله ماداریم؟

.

.

دیروزباموتورم خوردم زمین

بابام اومده بجاى اینکه بگه چیزیت نشده میگه حقته آدم بشونیستى

ازاونورعموم میگه اگه سرصحنه بودم یه کتک مفصل ازدستم میخوردى شانس اوردى...

احساس مسئولیتتون توحلقم... فک وفامیله ماداریم

2

این روزا عیدی فامیلای ماهم سوتی نمیدن بیایم اینجا بنویسیم بخندیم...

فک و فامیله ما داریم

اصن وضیه

.

.

به هیولای داداشم میگم بزرگترین ارزوت چیه؟

میگه تو ازدواج کنی و منم ابروتو جلو خانوادشون ببرم

دعواتون بگیره و طلاق بگیرین... فک وفامیله ماداریم؟

.

.

دیروزباموتورم خوردم زمین

بابام اومده بجاى اینکه بگه چیزیت نشده میگه حقته آدم بشونیستى

ازاونورعموم میگه اگه سرصحنه بودم یه کتک مفصل ازدستم میخوردى شانس اوردى...

احساس مسئولیتتون توحلقم... فک وفامیله ماداریم

.

.

خواهرم میخواست با ماشین بابام بره بیرون

دنده رو خوب جا ننداخته بود ماشین حرکت نمی‌کرد

اومده به بابام میگه بابا به ماشینت قفل کودک زدی؟!

من :|

سایپا مطمئن :|

بابام :|

همراه اول :|

خواهرم :-P

.

.

داشتیم با داداشم فوتبال دستی بازی میکردیم بش گل زدم

در اومده میگه من دیدم تو چشه دروازبان لیزر انداختی!!!!!!

.

.

امروز یکی از فامیلامون جلو همه دو بار گفت کاندوما پاش کیش اومده.

عزیز من اسمشو بلد نیستی نگو خب

تازه میگفت چی شده، چرا میخندین؟؟؟؟؟

من که از خنده بلند شدم رفتم

.

.

من و گودزیلامون داشتیم کلک پسته هامونو میکندیم

برگشتم از گودزیلا میپرسم اگه مامان اومد چی بش بگیم

جواب چی داده فک میکنین؟؟؟ برگشته میگه بگیم مهمون اومد

میگم کی مثلاً میگه اگه پرسید میگیم نمیشناختیمش

.

.

اونایی که تو عید نوروز وقتی براشون مهمون میاد اوقاتشون تلخ میشه

عصبانی میشن و مجبور میشن از فیلمشون بزننن

و زوری با مهمون چایی کوفت می کنن

واسه چی چهار بعد از ظهر میان عید دیدنی؟؟؟؟

.

.

رفته بودیم خونه ی عموم

زن عموم میگه تو این تعطیلات عید یه پام خونه ی مامانمه

یه پام خونه ی خواهرم، یه پام خونه ی داداشمه، یه پام هم خونه ی دخترم

آخه زن عموی من مگه تو اختاپوسی

.

.

رفته بودم خونه گودزیلامون دیدم کچل کرده گفتم علی موهات در نمیاد؟؟

گفت نه منم بهش گفتم برو حیاط یه زره کود بریز رو کلت درمیاد بعد دیدم رفت بیرون

هفته بعد رفتم پیشش دیدم تامنو دید فحش داد در رفت

آینده ی این مملکت دست اینجور بچه هاست!!!

.

.

مامانم زنگید خونه فامیلمون، یکم دیر جواب دادن

مامانم :خواب بودی؟؟؟

فامیلمون :نععع

مامانم :از چشات معلومه!!!

من...

تلفن...

رایتل....

.

.

گودزیلای خونواده (۳سالشه) اومده با عشوه میگه:

عمه من تصمیم خودمو گرفتم میخوام ازدواج کنم...

ما بچه بودیم پامونو جلو بابامون دراز نمیکردیم :(

.

.

رفتیم عید دیدنی صاحبخونه (پیرزنه) خیاراش خراب شده بود

عذرخواهی کرد و گفت :من نمیتونم میوه رو نگه دارم

پسرش گفت :تو هیچی نمیتونی نگه داری، تو بابامو نگه نداشتی!

به تعداد فامیل وضعه ها!

پسره :)

پیرزنه: O

بابای خدا بیامرز @_@

.

.

رفته بودیم خونه ی یکی از فامیلامون که باهاشون رو در وایسی داریم و خیلی آدم های محترمی اند.

داشتیم سریال پایتخت۳ میدیدیم که یهو گودزیلامون گفت:

اوس موسی وقتی میره دستشویی کی میشورتش؟؟؟

یعنی خودتون اون لحظه رو تصور کنید

.

.

گودزیلای عمم خیلی ناراحت اومده میگه جاستی بیبر وسط کنسرت نفسش گرفته

منم گفتم تو چرا ناراحتی گفت خو جاستین بمیره من با کی ازدواج کنم!

من :|

گودزیلای عمه :- (

جاستین بیبر :-))))

.

.

کنار خیابون وایساده بودیم به مامانم گفتم :

اگه الان یه ماشین چپ کنه با سرعت بزنه بهم چیکا می کنی؟

میگه راننده نمرده باشه همونجا کارشو؛ بعله... میگم آها من چی؟

نمیای ببینی چه سرم اومده؟ میگه نه تو که همون اول میمیری... من :/

.

.

تا دیروز پیش میخواستم گوشی بخرم

بابام میگفت همین که اس ام اس و زنگ بتونی باهاش بزنی کافیه

حالا امروز خودش رفته آیفون ۵ گرفته!

من سرمو به کجا بکوبم آخه :(

.

.

مامانم اومده تو اتاقم میگه :وای چقدر اتاقت گرمه، تو گرمت نیست بچه....؟

میگم :نه گرمم نیست.

مامانم :خب خوبه تو جهنمم ک بردنت راحتی گرمت نمیشه.....

عشق مادری ک همینجوری میچیکیه......

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر چه نوع مطالبی در سایت قرار بگیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1699
  • کل نظرات : 487
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 1057
  • آی پی امروز : 140
  • آی پی دیروز : 340
  • بازدید امروز : 1,436
  • باردید دیروز : 2,583
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,436
  • بازدید ماه : 51,551
  • بازدید سال : 433,275
  • بازدید کلی : 8,521,128